Uppfräschning av återbruk - Ge och Ta på ÅVC i Sävar och Holmsund
Den 2-3 juni kommer vi att fräscha upp våra utrymmen för återbruk i Sävar och Holmsund. Under ombyggnaden är återbruket tillfälligt stängt.

I juni sätter vi färg på vårt återbruksutrymme!
Vi målar om, sätter upp nya hyllor och förbereder för Ge & Ta, där du kan lämna det du fått över och ta det du behöver. Medan vi målar om tar återbruket en kort paus, men i övrigt är ÅVC öppet som vanligt.
Tack för att du återbrukar, så att användbara prylar kan få ett nytt hem hos någon annan.